Alla inlägg under juni 2014

Av Linda - 9 juni 2014 01:04

Jag vet att det är mitt i natten, men jag glömde totalt bort. 

Just nu sitter jag och pluggar. Och imorgon (idag) är det sista dagen med datan för sen lämnas den in 10/6. Tragiskt nog så är det de som händer. För skolan ville tydligen inte att vi skulle köpa ut datorerna. Mys. 

Denna dagen var väl inget mer än att Fia kom, pappas syster alltså. Och vi fikade lite smått.

Sen har jag för det mesta suttit i mitt rum vid datorn och chillat. 

Och såklart var jag ute och gick med hunden en runda, hon fick syn på en hare och började springa och jag kom släppandes efter henne haha.

Mitt nyårslöfte går asbra, klarat 6 månader utan godis, fett najs! Bara 6 månader kvar ;)

Så det har mest varit en ganska chill dag.

Dags att sova nu för annars kommer jag nog inte upp för att fixa mig till skolan sen.

Av Linda - 7 juni 2014 15:52

En härlig och solig dag idag! Underbart, solen har man saknat!
Kanske dags att ta på sig bikini och shorts och sola på studsmattan.
Var ju ute och sprang med grannen, de är tufft när man inte har någon kondition! Haha.
Men jag lyckades springa hela slingan även om jag fick ge efter och gå i några sekunder innan grannens mamma pusha på mig att springa i långsam takt men inte gå haha.
Ikväll blir det att plugga som en dåre!
Skriver nog ett inlägg ikväll om hur resten av dagen var.
Puss hej!

Av Linda - 6 juni 2014 20:02

Trevlig dag som började med att jag gick på marknaden med Elinor och sedan hakade Carolina på. 

Sedan kom "grannen" tillbaka, alltså dom bor egentligen inte här men dom har en sommarstuga eller vad man kallar det. 

Och imorgon så ska jag hänga med dom ut och springa, härligt förutom att jag inte har någon kondition. 

Men det är okej, för jag ska banta och springa hela sommaren, det blir bra.

Fanns inte så mycket att skriva om idag.

Ska dra ut och springa en liten runda nu innan det blir mörkt!

Av Linda - 5 juni 2014 16:51

Känslan när man skrivit ett långt inlägg och man ska trycka på spara och allting försvinner. Det är ju så underbart. 

Orkar inte skriva lika långt igen så skriver det jag tycker är viktigtast.

Det ösregnar och åskar där ute, jätte trevligt.

Dagen gick bättre än vad jag hoppats på, blev inte så ensam som jag trodde jag skulle bli eftersom dom jag umgås med i vanliga fall var allihopa på studentfest för deras kusiner/syskon. Hade det varit fint väder så hade jag förhoppningsvis varit ute och åkt skateboard. 

Marknad imorgon, fett najs, 

Det blir att plugga till ett eknonomi prov hela helgen + ett omprov i geografi, jätte kul ju.

Nästa vecka så ska jag lämna in skoldatorn och det är bal. Kommer antagligen vara utan data hela sommarlovet, om jag inte övertalar mamma att köpa en ny till mig, eller om jag nu skaffar sommarjobb och sparar till en.

Måste endå ha sommarjobb för jag vill ha lite kläder men mamma kommer aldrig köpa det till mig.

Sitter här och chillar med låtar av Mayday Parade. 


Av Linda - 4 juni 2014 23:29

Jag är inte som andra, som accepterar vad som helst. Försök bestämma över mig, styra mitt liv och du får vara berädd på att ta de konsekvenser som förekommer.
Det har varit en dryg dag. Tröttsam framför allt. Hoppas morgondagen blir bättre. Ligger i sängen och lyssnar på bandet Mayday Parade, fett najs faktiskt! Jag brukar oftast inte älska alla låtarna i de band jag lyssnar på men dehär bandet är något extra, älskar varenda liten låt dom gjort!
Helt underbart.
Godnatt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I am me, myself.
Låtsas inte vara någon annan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards