Direktlänk till inlägg 21 oktober 2014

Uttråkad~

Av Linda - 21 oktober 2014 00:31

Take my hand, hold it and never let go.
I’m standing on a cloud that is about to break.
But as long as you’re holding my hand, it won’t break.
But you let go of my hand.
And the cloud broke.~
 
Extremt uttråkad, kan inte sova heller, är inte trött alls. Jätte trevligt.
 
Har fått en ny kattunge, förra veckan faktiskt! Hon är jätte söt, precis som min andra katt hjördis. Kattungen heter Ugglan, så söt. 
Hon och jag låg och sov från lunch till eftermiddagen i lördags, mys (y'
 
 
Aja, godnatt människor<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 27 januari 2015 11:09

Har inte kunnat skriva på ett ganska bra tag.  Fick en samsung galaxy s4 på julafton, underbart, har bara haft den i typ en månad och jag tappade den i golvet förra veckan, så måste lämna in den på lagning. Så tillbaka till min iphone. Är det inte ...

Av Linda - 10 oktober 2014 10:23

Misshandel, mord, idioter överhuvudtaget, vad vinner ni på att göra så som ni gör? Jag menar, vad vinner ni på att misshandla andra nästan till döds eller döda någon. Ni borde skämmas, ni borde känna skuld och ångest föralltid för all skit ni gör...

Av Linda - 9 oktober 2014 19:01

Du har gett ordet Love en mening, du är allt jag vill ha, du är allt jag behöver, du är fin, underbar, och fullkomligt perfekt. Jag gillar dig, nej jag älskar dig, jag vill vara i din närhet, aldrig lämna dig, hålla om dig, hos dig är jag trygg. Men ...

Av Linda - 28 september 2014 23:57

En ny dag. 5 timmar innan man ska upp och fixa sig till att åka tåg och allt igen. Lär ju inte få en blund ändå så men det gör ingenting.  Baby don't cut - B Mike <3 Hur kan en låt som är så himla sorglig vara så himla bra?   Jag älskar ...

Av Linda - 24 september 2014 08:24

Otroligt seg dag, är jätte trött. Och glömde idrottskläderna så min idrottslärare kommer strypa mig. Skit kul. Dagarna är långa, nätterna är korta och livet har nya uppgångar samt motgångar varje dag. C'est la vie. Oui Oui. Vi lever i nuet och in...

Presentation


I am me, myself.
Låtsas inte vara någon annan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards