Alla inlägg under juli 2014

Av Linda - 27 juli 2014 21:00

Ibland undrar jag vad som är värst, åska och regn eller en död mobil. Så var de iaf innan idag, åska, regn och en död mobil. Det slutade med att jag satte mig ner och skrev en berättelse. Den är inte klar menmen.
Vissa killar är bara för underbara.
Han fick mig och le så mycket idag, herregud. Hur lyckas han?
Sen målade jag naglarna, de blev panda naglar ;) älskar pandor *^*
Igår så var jag med grannen, och vi skulle spela fotboll haha, jag hade en vit klänning på mig. Jättekul! ^-^
Älskar fotboll så mycket och det är så himla roligt *^*
Jag vill ha sol, vill fixa min solbränna xD den är ganska fucked up.

Av Linda - 18 juli 2014 18:34

Är hemma från gotland, har inte haft de bästa internetet så kunde inte lägga upp något. Men nu är jag tillbaka ;)
Haft jätte kul fast de sista dagarna var sega för jag och min kompis tröttnade på att sova i tält xD
Vi har ridit också, en halvdag, hästen jag red hette Albin, så himla fin och gullig!
Vi har varit och kollat på mycket och jag och elinor har klättrat och allt, sen fick vi en dag för oss själva, de sluta med att vi gick på stranden 24/7, alla dom såg oss komma hela tiden måste ha tyckt att vi var konstiga. Lol.
Anyway, just nu sitter jag och chillar med musik och har precis varit ute och solat, skit kul! Fast jag råka somna och nu känns de som om jag bränt ryggen rejält... Shiet.
Aja sånt händer!
Jag behöver fortfarande sola framsidan så får väl gå ut igen snart.
Funderar på att antingen ta en kvälls joggingstur eller en kvällspromenad. Vi får se vad det blir!
Vad gör man inte för att bli smal liksom!
Kommer bilder från gotland och båten, har inte så många tho för de är mest elinor och hennes mamma som har alla bilder. Har inte orkat fråga om bilderna ännu haha.
Puss hej!

[Bild]

Gotlandsruss!! Vilda ;)

[Bild]

[Bild]

Jag och Elinor såg denna när hennes pappa skulle fixa något och vi var vid en mack xDD vi gick och tog kort!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Linda - 10 juli 2014 14:17

Sitter på båten med Elinor, påväg mot Gotland! Det ska bli så kul! Vi ska bada, sola och rida och annat roligt skit! ;)
Längtar!!!
Men först och främst så måste vi sätta upp vårt rosa fabulousa tält när vi kommer fram hahah.
Kommer vara borta 1 vecka, sweeet!!
Båter är så stor. Haha.
De är nog lite mindre än 2 timmar kvar, trorjag iaf, jag är ju inte bäst på matte. Vi kommer iaf fram 16:05 ;)
Ha en bra dag!!

[Bild]

[Bild]

Av Linda - 6 juli 2014 19:26

Close your eyes,
See the light disappear.
Feel the darkness take your hand.
Leading you to your end.~

Suck. Inte mer med att de var varmt igårkväll så jag vaknade mitt i natten och inte kunde somna om. Det har varit otroligt varmt idag. Inte för att jag inte velat ha värmen nu efter alla dagar med regn och åska. Men jag vill inte ha de så varmt att jag inte kan göra något utan att dö.
Måste helt klart ta en lång dusch senare ikväll.
Sitter och chillar med mayday parade's låtar och vindens sköna andning mot huden och kollar på alla fåglar som flyger förbi.
Det är lite kul faktiskt, sitter och iaktar mon hund också! Ibland undrar jag vad hon tänker på och hur det känns att vara en hund. Kommer nog aldrig få veta det endå.

Köpte aloe vere golden kiwi innan idag, sjukt god! (y'

Av Linda - 5 juli 2014 21:37

Det var ett tag sedan, woop woop.
Idag har jag åkt moppe med carro och vi stack hem till henne och badade i hennes pool efter att ha kollat hur stranden var full av tong/tång o.O <.<
Not good.
Sen åt vi paj ;) och nu sitter jag bara och chillar med musik i öronen.
Måste packa snart, ska snart till gotland i 1 vecka. Woop woop
Ha de!

Presentation


I am me, myself.
Låtsas inte vara någon annan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards