Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Linda - 12 juni 2014 09:48

Jahapp! Haft bal/avslutningsfest nudå, det var sjukt roligt. Så nu chillar man i sängen med huvudvärk tyvärr. Ledig från skolan imorgon, mys. Övernattningsfest med carro å dom på lördag, längtar! 
Och nu så ska jag sova hade jag tänkt, lång dag! 

Bild på mina sandaler blir det ingen för att min mobil fuckar upp sig, sorry people</3

Godnatt.




Av Linda - 12 juni 2014 09:45

Jag hade sparat dom i utkast underbart....

Här kommer ifrån 10/6 ->

Glömde skriva igår eller rätta sagt jag somnade! Lämnade in datorn igår de var förjävligt, vill ha tillbaka den. Kommer aldrig överleva. Men pratade med en kompis och hon kan tänka sig låna ut sin dator ett tag. Mys!
Bal/avslutningsfest idag då, trevligt! 
Och på fredag är det min brors student, mamma har beställt smörgåstårta, en med skinka och en med rostbiff. Mums!
På lördag har en av mina kompis övernattningsfest i Torekov, så dit ska jag! Vi ska bada ;) hoppas det blir varmt.
Nästa vecka går jag ut nian, underbart. Kommer nog sakna skolan och lärarna lite men inte jätte mycket eftersom jag gått här sedan jag var 6 år. 
Skriver ikväll om hur balen/festen var! Om jag inte glömmer såklart.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I am me, myself.
Låtsas inte vara någon annan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards